tisdag 15 november 2011

Out of order

Som ni märker är det total stiltje här. Är nästan helt oinspirerad, men framför allt väldigt väldigt trött på kvällarna. Finns liksom inte utrymme för något annat än att ligga på soffan och räkna ner till läggdags och klappa magen.

Det är min sista vecka på jobbet innan jag går hem på föräldraledighet. Jag har inte greppat det riktigt. Har en aning svårt att tro på att man inte ska jobba på ett tag.

Får se om jag får lite mer bloggfart kommande vecka eller om jag fastnar i sängen med någon slags hemmakoma. Men känner jag mig själv rätt behövs det inte många timmar hemma innan jag blir rejält uttråkad. Vågar nästan påstå det trots att jag är jättegravid ;)

Ni är gulliga som kikar in då och då i alla fall.


From paprika with love



1 kommentar:

  1. Tack :)
    Du kommer säkert börja "boa" lite när du går hemma sen :) så njut av den lugna tiden du har hemma även om det kan bli lite rastlöst till och från :) hoppas allt är bra med dig och magen :) njut av slutspurten! Jag saknar magen lite jag, fast det är toppen med bebis ute oxå :)

    SvaraRadera