lördag 29 januari 2011

Tror vi på det här?

Då börjar vi om på ny kula. Kan ett miljöombyte motivera till vidare bloggning? Kan inspiration infinna sig under de här mörka månaderna? Det är min förhoppning i alla fall. Och kanske kan det till och med fungera åt andra hållet - att inspirationen kommer av ett mer frekvent bloggande.

Testar man inte får man aldrig veta.

Min ambition är att komma igång med ritandet så jag har något att blogga om.... Men det kan även hända att lite halvengagerat vardagsbabbel dyker upp.

Man kan ju inte påstå att jag säljer in bloggen nu men jag vill inte ge någon falska förhoppningar... :)


So long for now! Ses igen imorgon?

2 kommentarer:

  1. yay! sätter nytt bokmärke på denna istället!

    SvaraRadera
  2. wihoo! välkommen! och varför visste inte jag att du hade något bloggaktigt? fuskis! :)

    SvaraRadera