tisdag 8 februari 2011

Snillet handlar online

Igår var jag inne och kikade på All Posters (blev inspirerad av en favoritbloggerska som skrev om det häromdagen) och tänkte beställa några affischer som jag sedan hade tänkt rama in. Jag kommer så långt till att bekräfta köpet innan jag drar mig ur på grund av dyr frakt i förhållande till grejerna.

TUR tänkte jag en kort stund därefter, då jag i min inkorg ser att jag hade fått 20% rabatt vid ett köp som välkomstpresent.

So far so good.

Nyss tänkte jag beställa, MED rabattkoden. Allt var fortfarande ifyllt och klart för att beställa och det enda som fattades var rutan där rabattkoden skulle in. Jag letade och letade men tänkte att den rutan kanske kommer på nästa sida. Så jag trycker på fortsätt beställning. Det skulle jag inte ha gjort. 

"TACK FÖR DIN BESTÄLLNING" - Säger nästa sida som dyker upp.

Historien slutar alltså med att jag har beställt några billiga affischer, med dyr frakt. Jo jag tackar. Vet inte när och OM jag någonsin beställer därifrån igen. Trots att det finns andra affischer jag hellre vill ha men som i stunden kändes lite väl dyra...


De här fick det bli denna gång.


 Print screen-bild...

2 kommentarer:

  1. Fina affischer blev det iaf :)

    Jag fipplade i ordning en ny blogg idag FYI!

    www.enannandagbok.wordpress.com

    SvaraRadera
  2. Åh, äntligen! Ska kolla den på en gång! :) kram!

    SvaraRadera