torsdag 24 mars 2011

Mitt senaste projekt

Kanske det projektet med allra längst startsträcka (har dock ett till som kanske slår det här). I augusti (!) råkade jag göra ett hål i sömmen när jag skulle klippa bort lappen på en vanlig vit tisha . Där och då fick jag idén att trycka på flock på hålet så jag skulle kunna använda den mer än en gång.

Så i tisdags blev det äntligen av. Tack Emma för hjälpen och motivationen! :)

Det kanske är bättre att se den på och när den är struken men det får bli en annan gång.

Framsida
Sida
Och baksida

4 kommentarer:

  1. fin t-shirt! duktig kicka!

    hihi, visst har vi! beror på vilken dag! imorgon är jag ledig, men på lördag ska jag på kalas. . .

    SvaraRadera
  2. Hiho tack! :)

    Vi kommer dit lördag kväll och så är vi där hela söndagen för att sedan gå på Robyn på kvällen. Hör gärna av dig om du vill ses! :)

    SvaraRadera
  3. det skulle vara på dagen på lördag eller söndag isåfall! nån fika eller nåt sånt? vore så kul, det var för länge sen!
    ni har nåt att se fram emot - robyn är helt fantastisk live!

    SvaraRadera