lördag 12 mars 2011

Projekt: Stuva undan skivsamlingen

Jag fick ett ryck här om veckan då jag kände att jag vill få bort CD-hyllan vi har. Det är trots allt väldigt sällan jag lyssnar på CD.

Så jag har fixat mjuka CD-fodral där skivan samt framsidan och baksidan får plats och så har jag slängt de trista plastaskarna. Sen ska jag köpa lådor till skivorna så att de inte behöver ligga framme och skräpa. Det tar såå mycket mindre plats på det här viset!


Här är lite mindre än hälften av skivorna i en provisorisk låda. Ska köpa CD-lådor sen.
Fickorna räckte dessvärre  inte så jag får fortsätta en annan dag.


Medan jag packade om skivorna hittade jag mycket fina omslag. Och konstiga skivor.... Mer om det imorgon. Nu måste jag inventera garderoben för att se om jag har något kul jag kan ha på mig ikväll. Jag och syster ska nämligen ut och käka.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar