söndag 20 mars 2011

Skivomslag #4 - ett mindre vackert sådant

Jag har ju tidigare visat några skivomslag som jag gillar designmässigt men nu är det dags för ett jag anser vara mindre lyckat (enligt min högst personliga smak och åsikt alltså). Jag blir alldeles fnissig när jag ser det... Förlåt.

Till omslagets försvar måste jag ju tillägga att skivan släpptes -93 och då var det ju faktiskt mycket som såg ut såhär, bland annat i musikvideos vill jag minnas att huvuden ofta fadades in och ut ur en rökig/molnig bakgrund... Men rätta mig gärna om jag har fel! :)


Den här typen av musik känns väldigt långt borta för mig i dagsläget... Kan inte heller minnas att jag lyssnade särskilt flitigt på just den här skivan utan det var de som släpptes senare som gick om och om igen. I min bärbara CD-spelare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar