torsdag 14 april 2011

Bär här

När jag ställde ner toapappersförpackningen innanför dörren upptäckte jag en användningsanvisning på ena sidan.

Nej men viiiisst, jag bär den klumpiga förpackningen med båååda armarna istället för att hålla i det otroooligt praktiska handtaget som jag inte såg förrän det var för sent. Nej, i ärlighetens namn blev jag inte alltför traumatiserad! :)


Det hade varit bra att ha en photoshop-funktion inbyggd i ögonen så man hade kunnat se bilderna tidigare.



Kan inte låta bli att associera denna hand med Thing i Familjen Adams. De är inte ett dugg lika men det är något med lösa händer alltså...

2 kommentarer:

  1. Jag skulle behöva prata med dig över telefon ! Skulle inte du kunna skicka mig ditt nummer till Elinswe@msn.com. Kram!!!

    SvaraRadera
  2. haha ditt tredje today?
    Härligt!
    Blir så glad att du vill beställa och bära mina plagg Ida!
    Tack!

    kramar!

    SvaraRadera