torsdag 21 juli 2011

En "klistra-ihop-saga"

Ok, det var min alldeles egna benämning på detta.

Förr i tiden (skulle gissa på högstadiet) så åkte det runt något på internetet där man fick fylla i några ord och så skapades det en saga av detta. Rätta mig gärna om jag har fel, jag kan minnas lite galet.

Jag hittade en utskrift av en sådan saga. Jag tyckte att det var fantastiskt skrattframkallande då (då som i förr i tiden). Kanske inte fullt lika mycket nu även om det kom något fniss...

Klicka på bilden så blir det läsligt.

2 kommentarer:

  1. hahahah ja ibland kan det ju vara svårt att tro sina armar =)
    kram

    SvaraRadera
  2. visst vore det härligt med blå himmel och stekande sol..absolut..men så länge det inte är kallt så är det ändå skönt..värre med regn och kall kylig luft.

    kramar!

    SvaraRadera