fredag 1 juli 2011

Här kommer ett "för att"

Jag tror inte att det är så många som jag inte känner som läser den här bloggen men jag tänkte ändå få bort en liten cliffhanger jag eventuellt lämnade i ett inlägg förut. Ifall att.

En anledning (fast jag kan inte skylla alltför mycket på detta) till att jag varit lite frånvarande är nämligen det här:






Vår lill* nya familjemedlem är beräknad till början på december. Så otroligt spännande! Det här är däremot inget jag kommer ägna den här bloggen till men ville ändå berätta nyheten :)

4 kommentarer:

  1. vilken söt bulle i ugnen! grattis igen, heja er! <3

    SvaraRadera
  2. Åh, decemberbebisar är ju bäst! (Jag är född den 19:e ;-) ).

    Ja, det är faktiskt mest mysigt med bökandet. SÅ farligt är det inte, bortsett från sammandragningarna. Värre var det när jag väntade Tuva, hon hade disco i magen varje kväll fram tills runt 01-02, fick liksom ligga och hålla i magen för att hon skulle lugna ner sig och jag skulle kunna somna. Men hon är ju en liten crazybaby också. Hihi!

    SvaraRadera
  3. Hej, tack för titten och kommentaren, är alltid kul när nån lämnar ett fotspår :) grattis till "Bullen" :) hoppas du mår bra!
    Trevlig och rolig blogg du har :) /mickan

    SvaraRadera