onsdag 17 augusti 2011

Idathemonster säger: hej!

Går emot min bloggs och min egen filosofi om att inte blanda in personliga bilder och (åtminstone normala) bilder på mig själv. Vill helt enkelt inte vara i fokus då jag tycker att det är ytterst ointressant vem jag är och ser ut och vad jag pysslar med utöver det jag väljer att visa här. Vill hålla mig till informationsbilder, illustrationer och annat jox jag tycker är skoj. En o-Ida-privat blogg alltså. Jag kan dock vara lite motsägelsefull och ibland går de inte att stoppa.

Jag följer ju andras gravidresor utan att bidra med någonting tillbaka och det är framför allt till er jag säger hej!

Hej! Det här är en dålig bild på mig och min kanonkula i v.25.

Om du mot förmodan vill göra bilden större så räcker det med ett klick

Sen så tror jag att det finns någon annan enstaka person som är nyfiken också. Så: hej hej! :)

Och till er som ger blanka fan i mig och min bula: det kommer inte direkt hagla ner bilder på mig i fortsättningen heller!

7 kommentarer:

  1. Emma: Tack vännen! :) och det är ju du med!

    SvaraRadera
  2. Mysigt att få se en bild på din härligt fina mage :)
    Det var inte krångligt alls, vi fick ett intyg från våran barnmorska i vecka 29 och sen är de bara att boka tid på socialkontoret, de fixade allt så vi behövde bara skriva på, de skickar tom iväg pappren till alla ställen de skulle :) kalas, för man behöver inte tänka på nått typ :) tror man kan göra det när som helst efter bm gett dig intyget :)
    Hoppas du och bebis mår fint :)

    SvaraRadera
  3. Haha mysigt! Förbered dig på fler aerobicspass :) vår knort är ganska lugn nu på natten som tur är, det är kvällningen som är värst :)

    Ja men va skönt då har ni de ju iaf :) ja tyckte det kändes jätte skönt att få det gjort :)
    Hoppas du haft en fin dag!

    SvaraRadera
  4. Fin du är!! Jag tycker du kan fortsätta slänga in lite magbilder då och då. :-)

    SvaraRadera