lördag 10 september 2011

Läskiga handen

I allt flyttpackande jag höll på med i somras hittade jag ju en hel del grejer (se kategorin Barndomsnostalgi) från när jag var liten. Här kommer ännu ett, fast lite mer udda, exempel på vad man kunde hitta i mina gamla lådor.

Fungerar mycket bra som ryggkliare om jag nu skulle
känna ett behov av att använda den igen.

Jag och min bästis Linnéa hade likadana (som med mycket annat) och ett tag var det ett jäkla liv på de där konstiga "armarna", som dessutom LÄT.

4 kommentarer:

  1. ÅH en sån där hade jag också, haha :d

    SvaraRadera
  2. Nathalie: Haha, märklig grej att ha alltså! :)

    SvaraRadera
  3. Haha alltså vart hittar du allt :) en sån där hand skulle jag behöva :)
    Ja men visst känns det lite mindre kul på något sätt när det inte riktigt är ens eget, eller ja det är det ju på sätt och vis men ja, jag förstår precis vad du menar :)
    Tack :) vi vart lite små skeptiska först om vi kanske chansa lite mkt med färgerna men nu är vi supernöjda :) hoppas du har en mysig söndag!

    SvaraRadera
  4. Haha! Den där kommer jag ihåg, tänk så mycket konstigt man haft som sen bara försvunnit ur minnet. :-)

    SvaraRadera