söndag 2 oktober 2011

Sushi lover

Förra söndagen blev jag födelsedagsfirad några månader i efterskott av bästa Linnéa och Jessica.

Innan vi sågs fick jag det här meddelandet:

Vilket dröm-sms att få för en människa med konstant sushi-craving!


Efter sushilunchen ger de mig ett paket med ett mycket passande innehåll:
En jättefin sushitröja! Hihi!
När magen är borta kommer denna bli använd flitigt!


Jag är dessutom en sucker för Carlings tröjtryck! På den punkten kommer jag aldrig växa upp ;)



2 kommentarer:

  1. Åh, sushi är ju så gott! Har du testat att göra egen? Det blev faktiskt himla bra och inte så jätte svårt heller. Kul grej att göra tillsammans. :-)

    SvaraRadera
  2. Sv: åh sushi har jag aldrig vågat prova, ska jag göra så fort bebis ploppar ut :)
    Huslig vet ja inte direkt det är nog "bobyggar" fasoner haha! Fast sen är jag kock egentligen så laga mat och prova saker har blivit lite av en hobby :)
    Vem vet du kanske blir värsta bakmamman än :)

    SvaraRadera