måndag 7 november 2011

Off topic: Kanonkulan efter 36 fulla veckor

Det händer ju inte så mycket här så jag tänkte att jag slänger upp bloggens andra gravidinlägg!

Har gått 36 fulla veckor (gick in i v. 37 idag) och appen säger att det är 26 dagar kvar. Hur galet är inte det? Men som vi längtar! Har dock två veckor kvar att jobba så den får allt stanna kvar ett tag till. Plus att jag spänt väntar på att det nuvarande projektet ska framskrida så det hinns med innan bebisen kommer. Men det återstår att se.

Hemma-outfit á la Robin Hood! Tights till en icke tillräckligt lång tröja. Jag är snabb med att byta om till bekväma kläder så fort jag kommer innanför dörren! :)




Två skuggiga bilder. Orkade inte fota om så det får duga! Och vad gillar du kontakten nere i hörnet på andra bilden? Haha...


7 kommentarer:

  1. Fina bilder :) nu är det inte långt kvar för er :)
    Haha ja BBT är bäst! Men visst är den mysig den visan :) googlade den igår och den är egentligen hur lång som helst haha :)

    SvaraRadera
  2. Jag älskar kontakten. Den drar all uppmärksamhet som en liten "energitjuv". Din mage är underbar btw! nu är det inte långt kvar.

    Vet inte om du fått mina tidigare kommentarer så jag provade att öppna din blogg i safari istället för firefox. Märkligt. du kan väl bekräfta att du fått några. skrev på gubben i bokhyllan igår också.

    Tack för kommentaren ang. redhead. Känns som att jag verkligen borde ta vara på att jag passar i det. puss

    SvaraRadera
  3. sv: Hej vad roligt, jag går in i v 37 på torsdag :)

    SvaraRadera
  4. Caylah: tack så mycket :) börjar känna mig ordentligt gravid nu! ska googla fram texten på soft kitty och ha som mission att lära mig den utantill! hehe!

    Elin: hihi, tack! nej, det är verkligen nära nu! jag har inte fått någon mer kommentar. verkar ha försvunnit i dimman. för de har inte fastnat i något skräpfilter heller nämligen. skumt. hoppas du mår prima! puss!

    SvaraRadera
  5. häftig mage, hörru! spännande :D

    SvaraRadera
  6. sandra: höhö, ja visst är den! är så nyfiken på vem som gömmer sig där inne...

    SvaraRadera
  7. SÅ spännande! kram Kajsa

    SvaraRadera