lördag 24 september 2011

Kreativitetsuppvärmning

Det krävs en hel del ritande i mitt hemliga projekt och idag är en sån dag då jag borde få mycket gjort. Att hitta inspiration efter att ha vaknat halv 6 (av fasansfull hunger och en hickande, pigg bebis i magen) är kanske inte det lättaste. SÅ, jag mjukstartar dagen med att bara blaja ut något, för ofta brukar blajet leda till något som är bättre. Hopefully.


Det går att få den större genom ett klick

Har by the way även köpt mig en alldeles egen domän som ska komma till användning snart. Jag kan konsten att glädja mig åt de små sakerna :)



4 kommentarer:

  1. åh, va spännande det är med hemliga projekt =)

    SvaraRadera
  2. Vad roligt du skrev! Välkommen :) men vad kul med hemligt projekt blir nyyfiken! Och stort grattis till bebben! Åh så mysigt !!

    SvaraRadera
  3. Åhh läckert!! Du får göra en del av din art till väggstickers sen :) en del skulle passa så fint i vårt barnrum :)
    Tack för helg önskningen :) önskar dig (o bebis i magen) en trevlig vecka! :)

    SvaraRadera
  4. lisaevelina: tack, snälla! ska bli oerhört spännande att se vad det är för en krabat som härjar där inne :)

    Caylah: hihi, tack så mycket! bra idé där, det vore skojigt :) ha en trevlig vecka ni med!

    SvaraRadera